H&M LOVES MUSIC

Projekt pawilonu i aranżacja strefy.

lokalizacja: Open’er Festival-Gdynia, Tauron Nowa Muzyka-Katowice
zamawiający: VML Poland, TheProduction
rok: 2016
status: zrealizowane
fotografie: H&M

Stworzony na potrzeby polskich festiwali muzycznych pawilon dla marki H&M w swojej formie nawiązywał do festiwalowej swobody, wolności. Moda festiwalowa pełna jest hipisowskich stylizacji, dlatego punktem wyjścia dla projektu stały się kolorowe frędzle. Konstrukcja typu Layher oraz ramy kontenerów wypełnione zostały powiewającymi na wietrze grubymi wstęgami, dzięki czemu pawilon sprawiał wrażenie poruszającego się i falującego w rytm muzyki. Wewnątrz strefy zaaranżowane zostały funkcje Foto Kiosku, w którym można było drukować zdjęcia instagramowe oraz punktu, w którym na ubrania naszywane były wydrukowane zdjęcia. Strefa zakładała także przestrzeń relaksu i odpoczynku. Wyposażona została w huśtawki oraz miejsca do siedzenia. Modułowa konstrukcja pozwoliła na ustawienie pawilonu w dwóch różnych lokalizacjach: na festiwalu Open’er w Gdyni oraz Tauron Nowa Muzyka w Katowicach. Następnie pojawiła się także w Rumunii w delikatnie zmienionej odsłonie, w ramach festiwalu Untold. Motyw frędzli pojawił się także na wystawach sklepowych w Sopocie, Warszawie i Katowicach.

Share:
Facebook / Twitter / Pinterest

STREFA MARKI HEINEKEN W RAMACH OPEN’ER FESTIVAL

STREFA GREEN ZONE LIPTON ICE TEA

POLSKIE STOISKO CULTURE.PL

H&M RELOVE IT SPOT

STREFA BRAND EXPERIENCE PIWA PRAŻUBR

OTWARCIE EUROPEJSKIEGO CENTRUM SOLIDARNOŚCI