POLSKIE STOISKO CULTURE.PL

Projekt, realizacja i obsługa stoiska targowego.

lokalizacja: Hiszpania, Niemcy, Węgry
zamawiający: Instytut Adama Mickiewicza
rok: 2014-2016
status: zrealizowane

Stoisko targowe zaprojektowane dla Instytutu Adama Mickiewicza w swoim założeniu ma mieć uniwersalną formę pozwalającą na wykorzystanie go na różnych targach muzycznych w Europie. Zostało stworzone by promować polskich artystów sceny muzycznej. Prosta forma stoiska w połączeniu z białymi sześciennymi meblami i drewnianym wykończeniem stanowi bazę. Dominującym akcentem w kompozycji jest lada z trójwymiarową mozaiką – interpretacją loga culture.pl.
Pierwszym wydarzeniem, na które przygotowaliśmy stoisko były targi muzyki folkowej WOMEX odbywające się w Santiago de Compostela w październiku 2014. Od tego czasu odwiedziliśmy jeszcze trzy międzynarodowe eventy, a stoisko za każdym razem cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

Share:
Facebook / Twitter / Pinterest

H&M LOVES MUSIC

STREFA MARKI HEINEKEN W RAMACH OPEN’ER FESTIVAL

STREFA MIASTA GDYNI I MUZEUM EMIGRACJI NA FESTIWALU OPEN’ER 2017

H&M RELOVE IT SPOT

OTWARCIE EUROPEJSKIEGO CENTRUM SOLIDARNOŚCI

CAPTAINS OF ILLUSTRATION NA FRANKFURTER BUCHMESSE