STREFA MARKI HEINEKEN W RAMACH OPEN’ER FESTIVAL

Projekt aranżacji pawilonu i baru strefy VIP.

lokalizacja: Gdynia, Polska
zleceniodawca: Agencja Eventowa LIVE!
rok: 2016
status: projekt koncepcyjny

Zaproponowane działania projektowe miały się opierać na głównej idei komunikacyjnej – “Live Your Music”. Celem była przede wszystkim promocja oraz możliwość doświadczenia marki w kontekście muzyki i innych atrakcji festiwalu. Ideą naszej koncepcji było stworzenie dynamicznej formy oraz przyjazne i ciekawe zagospodarowanie wnętrza pawilonu. “Tańczący” kształt bryły nawiązuje do strategii marki, a także charakterystyki dźwięku. Jest efektem użycia powszechnego materiału w nowy, niekonwencjonalny sposób.
Kształtując dynamiczne elewacje oraz tło baru zastosowaliśmy przezierne płaszczyzny w postaci materiału banerowego rozpięte między elementami konstrukcji opartymi na modułach layhera. Nawiązaniem do ruchu i energii było również wprowadzenie kontrastowych krawędzi bryły podświetlonych w kolorze zielonym. Światło stało się także ważnym elementem aranżacji wnętrza. Bar zaprojektowaliśmy w jednej zwartej bryle zbudowanej z mozaikowo ułożonych szklanych pustaków, za którymi wyświetlane były hasła z tegoroczną ideą marki.

Share:
Facebook / Twitter / Pinterest

CAPTAINS OF ILLUSTRATION NA FRANKFURTER BUCHMESSE

H&M RELOVE IT SPOT

BOOKWORMS W ABU ZABI

H&M LOVES MUSIC

STREFA GREEN ZONE LIPTON ICE TEA

STREFA MIASTA GDYNI I MUZEUM EMIGRACJI NA FESTIWALU OPEN’ER 2017